Продавець Декор приміщень розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1732 відгуків
Запрошуємо до співпраці магазини та дропшиппінгДетальніше...
+380 (98) 357-90-31
+380 (95) 090-27-60
+380 (93) 625-57-54
Подарунок до покупки та безкоштовна доставка*!

Чому надруковане зображення іноді відрізняється від того, що Ви бачите на моніторі?

Чому надруковане зображення іноді відрізняється від того, що Ви бачите на моніторі?

Так виглядає зображення на Вашому комп'ютері Це ж зображення, надруковане на принтері

Різниця між тим, що ви бачите на моніторі, і надрукованим зображенням є сумарним наслідком декількох чинників, основними з яких є різниця між сприйняттям людиною випромінюваного і відбитого світла різниця між технологіями RGB і CMYK.

1.Різниця між сприйняттям людиною випромінюваного і відбитого світла.

"Екрани наших моніторів випромінюють світло, а предмети, що оточують нас, в тому числі фотошпалери - відображають."

Екрани наших моніторів, будь то аналогові або рідкокристалічні монітори, безпосередньо випромінюють світло, а будь-барвний пігмент, будь то очі коханої людини, квіточки на сукню, фарба на стінах або чорнило, якими друкуються фотошпалери, є відбитим світлом. Самі фарби не є джерелами світла (на відміну від моніторів), а відображають певний спектр падаючого на них світла (який ми і бачимо) і поглинають всі інші.

"Дивно, але людське око по-різному сприймає випромінюваний і відбите світло."

Виходячи з цієї особливості наші монітори мають дозвіл 72-96 пікселів (точок) на дюйм, тому що людина більшу щільність точок не здатний вловити. А надруковане зображення має роздільну 150, 300 і більше точок на дюйм, і це не межа можливості сприймати відбитий світ нашими очима. Виходить, що точка на моніторі набагато більше крапки на папері, і, звичайно, одна і та ж картинка на моніторі та на папері буде нами сприйматися по-різному.

Якщо ви коли-небудь підбирали фарбу для стін, використовуючи розкладку RAL або прикладаючи який-небудь невеликий шматочок паперу або тканини, то ви, напевно, вже зустрічалися з тим, що на невеликому пробничке один і той же колір сприймається зовсім інакше, ніж якщо їм пофарбована вся стіна. Люди, що займаються ремонтами квартир можуть підтвердити, як часто доводиться перефарбовувати стіни, тому що вибраний відтінок опинився на стіні темніше і яскравіше, ніж здавалося на розкладці.

"Потрібно хороше просторову уяву, щоб правильно уявити, як буде невелика картинка з монітора виглядати на стіні."

Найчастіше фотошпалери в інтер'єрі виглядають інакше, ніж ви це собі уявили. У більшості випадків вони виробляють ще більш глибоке і захоплююче враження, ніж ви очікували, але бувають і розчарування.

Наші менеджери дуже уважно ставляться до вашого вибору і завжди порадять вам, яку зображення на якій фактурі буде найкращим чином підходити вашої задумом, але в будь-якому випадку, однозначно сказати, чи вдалий ваш вибір, або немає (втім, як і з фарбою або меблями), можна тільки після обклеювання стін шпалерами. Тому, якщо ви не любите сюрпризи, радимо вам кілька раз зважити всі за і проти, перш ніж зупиниться на конкретній картинці. Якщо ж вам важливий конкретний колір, то не економте на кольоропробі.

2. Різниця колірних моделей RGB і CMYK

"Навряд чи хтось буде чекати що якщо картинку перемалювати фломастерами та олівцями, то дві копії будуть ідентичними за кольором."

Картина "Три богатирі", вишита гладдю. Репродукція картини "Три богатирі".

Апаратура, що працює у віртуальному, цифровому світі (цифрові фотоапарати, монітори, телевізори та всілякі гаджети) використовує для відтворення візуальної інформації кардинально інші методи, ніж апаратура, яка переводить цю інформацію в матеріальний світ (принтери).

Монітори використовують технологію RGB"

Наші камери і монітори використовую технологію RGB, засновану на випромінюванні 3-х основних спектральних кольорів R-red (світиться насичений червоний), G-green (світиться насичений зелений), B-blue (світиться насичений синій). Змішуючи ці 3 потоку світла ми отримуємо всі інші кольори. При цьому світло змішується за законом спектру - сума всіх кольорів дає білий, а білий розщеплюється на спектр. Чорний - відсутність світла - абсолютна тінь. Родзинкою такої технології є те, що монітори можуть показувати дуже яскраві, насичені кольори, що не зустрічаються навіть в природі.

Принтери друку використовують технологію CMYK"

Більшість друкарського обладнання використовує технологію CMYK, засновану на нанесенні на основу (папір) точок 4-х основних кольорів C-cyan (насичений блакитний), M-magenta(насичений малиновий), Y-yellow(помірний жовтий), K-key color black (ключовий, контурний - чорний колір). Принтера ставлять крапки цих кольорів з різною частотою, найбільш щільна запечатка точок 1 кольору дає колір чорнила цього кольору, чим менше щільність тим ближче друк до кольору паперу. Змішуючи ці основні кольори, ми отримуємо всі інші. На відміну від технології RGB, тут сума всіх кольорів дає чорний, а відсутність усіх кольорів - колір паперу. Ця технологія має таку особливість: якщо нам потрібно досягти кольору, темніше кольору чорнила, то доводиться змішувати з іншими квітами.

"Різниця між тим, як виглядає зображення у вас на екрані й на друку буде обумовлена відмінністю технологій RGB і CMYK."

Так, наприклад, щоб досягти кольори синього неба, принтер друкує точки блакитний (cyan) і малинової (magenta) фарб. Людське око здатне досить непогано розрізняти надруковані точки настільки різних відтінків (блакитного і малинового), причому для нас малиновий є "кричущим", а блакитний "спокійніше", тому ми сприймаємо темно-синій на друку, як фіолетовий. В цей же час на моніторі це ж небо буде виглядати світиться синім, завдяки потоку синього світла (B-blue).

Таку ж різницю у сприйнятті печатки і з екрану монітора можуть мати так звані "прикордонні" кольору, наприклад, бузковий і фіолетовий (монітор нам показує бузковий, а при друку малинова фарба бере своє, і ми бачимо цей колір фіолетовим), колір морської хвилі при друку буде здаватися зеленим, лимонний колір буде друкуватися кольором хакі.

3. Різниця колірних профілів обладнання

Одне і те ж зображення на різних моніторах

Певне цифрове обладнання говорить про те, що вся інформація, навіть фотографії, зберігаються в цифрах. Цифровий фотоапарат зберігає інформацію про картинці, розділивши область зображення на певну кількість квадратиків, кожен з яких має один з 3-х кольорів (червоний (R), зелений(G), синій(B)).

"Одне і те ж зображення буде відрізнятися на різних моніторах."

Колірний профіль вашого монітора - це набір інструкцій, який визначає, яким чином відтворювати візуально цифрову інформацію про кольорі, як організувати змішання 3-х колірних потоків. У кожного монітора, фотоапарати, телевізори, смартфона є свої колірні профілі, визначені виробником. Ні для кого не секрет, що якщо поставити в ряд кілька моніторів, то буде видна різниця в відтворенні одного і того ж зображення. На друкарському обладнанні також встановлені свої колірні профілі - інструкції, що визначають, яким чином цифрову інформацію в 3-х кольорах (RGB) надрукувати на папері в абсолютно інших чотирьох кольорах (CMYK).

"Якщо Вам важливий конкретний колір, то не економте на кольоропробі."

Як бачите, передача даних в цифровому світі нагадує гру в зіпсований телефон, і треба віддати належне виробникам у тому, що стандартизація в цьому світі настільки чітка, що незважаючи на численні етапи подорожі зображення від фотоапарата до вас на стіну, ви можете розраховувати побачити саме ту картинку, яку колись фотографували. Звичайно, на жаль, ми, як і ніхто в світі, не можемо гарантувати вам 100% збігу всіх відтінків на екрані й на друку, тому, якщо ви в цьому плані не сприймаєте компромісів, замовте кольоропробу.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner